Mijn reis naar Oeganda

Nafasi komt op tv!

Schrik niet… dit is ‘gewoon’ een berichtje vanuit het 'o zo mooie' Groningen! Natuurlijk zou ik gráág weer een berichtje vanuit Uganda willen sturen maar.. zover is het nog niet.

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat Nafasi (het kinderopvanghuis waar ik gewerkt heb) op tv komt! Tijdens mijn reis in Uganda zijn hiervan opnames gemaakt en het is nu bekend wanneer dit wordt uitgezonden.

De opnames worden uitgezonden op NPO2 bij ‘EO Metterdaad’ en bij ‘Geloof en een hoop liefde’. Bij Metterdaad zal dit zijn op zondag 19 en 26 april en op 3 mei om 10.05 uur. De uitzending bij Geloof en een hoop liefde is op donderdag 16, 23 en 30 april om 17.05 uur.

Heel bijzonder en leuk dat ik op deze manier mijn tijd in Uganda een beetje met jullie kan delen! Voor de mensen die gaan kijken, heel veel kijkplezier!

Liefs, Lianne

Reacties

Reacties

Jolanda Verhoef

Wow wat gaaf!!! ik ben zeer benieuwd, de datum staat in mijn agenda!!

Liefs Jolanda

mary driesen

Hallo Lianne, via anneke hoorde ik over de tv uitzending en heb daarna je reisblog gelezen. Ik ben een van je voorgangers bij Nafasi. Op mijn laatste dag bij Nafasi werd Vanessa gebracht. Een hele aangrijpende gebeurtenis. Een moeder die het kind voor het laatst deborst geeft en dan aan mij moest geven en huilend vertrok. Daarom vind ik het geweldig dat je Wakisa en Nafasi hebt kunnen samenbrengen. Ik zal zelf ook nog een berichtje op mij blog zetten om nog meer bekendheid te geven aan de projecten en de tv uitzendingen. Leuk om deze ontwikkelingen te horen. Bedankt, Mary

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood