Mijn reis naar Oeganda

Raften op de Nijl!!

Lieve mensen,

Voordat ik ga slapen wil ik jullie nog even meedelen dat ik nog LEEF! Wat een weekend heb ik gehad zeg! Het raften op de Nijl was écht G-E-W-E-L-D-I-G! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik dit gedaan heb. Ondanks dat het geweldig was ben ik namelijk nog nooit in mijn leven zo bang geweest hahaha! Ik kan het niet laten om dit grote avontuur even met jullie te delen.

Dus…. Bij deze heb ik een nieuwe map met foto's van dit weekend toegevoegd aan mijn blog. Eigenlijk was mijn weekend ombeschrijfelijk dus ik hou mijn verhaal kort. De foto's vertellen zeker weten alles. Het raften, de indrukwekkende natuur waar de doorheen gingen, het camp waar we geslapen hebben aan de Nijl én tussen de apen, de Ugandeze mensen.... Ik hou van dit land!

Haha.. toen we de terugweg weer in de bus naar huis reden en we langs de kant van de weg (tussen de kasten, bedden, stoelen, banken en tafels óók) lijkkisten zagen staan die daar verkocht werden, kregen we spontaan de slappe lach. We zijn toch wel heel blij dat we dit avontuur met z'n allen kunnen navertellen. Gelukkig wist ik van te voren niet hoe eng dit was, anders had ik dit SUPER SUPER SUPER gave weekend waarschijnlijk gemist.

Fijne week allemaal! Liefs!

Reacties

Reacties

bonnie

Hahaha ,wanneer komt je boek uit! Heerlijk zoals jij alles zo pakkend kunt schrijven !Maar Je moet wel ff je verhaal compleet vertellen hoor ;)Zaterdag avond klonk het wel ergggg spannend...:( jeetje. Maar goed afgesloten dus !
En weer op naar een super cool weeken! the big 5!Veel plezier en knuffel van ons

Annemiek

HELD ????

Esther

Gaaf, wat een avonturen!! Pakkend zoals je schrijft! Liefs :-)

Mirella

Wat gaaf dat je bent wezen raften! En wat ben ik stiekem jaloers, want dat had ik zeker nog wel een keer willen doen!! Inmiddels ben ik weer in ons koude kikkerlandje en bekijk ik af en toe de foto's met heimwee. Daarom is het heerlijk om af en toe een blog van jullie te lezen???? Geniet! Groetjes aan je huisgenoten! Liefs Mirella

Mirella

Die vraagtekens moeten dus uitroeptekens zijn hihi

Henk

Hoi Lianne, super!!! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt!!! En met dit soort leuke uitstapjes kun je de minder leuke situaties lekker van je afschudden!
Ben trots op je.

Een dikke knuffel uit Hoogeveen,

Henk

Tante Leny

meid wat een spectie ervaring. 'k Vraag me alleen af hoe die foto's gemaakt zijn.

Heleen

Bij de foto's....de gele helm is Lianne. Super foto's An!! Mooie ontspanning, heb je zeker nodig om er door de week weer volop voor te gaan. Ik ben mega trots op! ??
Kus mama

Heleen

..die vraagtekens waren toch echt een hartje;-) X

Gea Hoekstra

Spectaculair! Lekker even totaal iets anders! Ik zou het niet durven!
Liefs Gea

pake en beppe

we genieten steeds weer van je verhalen. je verteld zo gezellig, net of zit je met ons te praten. We gaan direct eerst even goed de fotos bekijken. We gaan zo meteen naar Hoogeveen even bij praten. Tot de volgende keer, sterkte deze week. knuffel van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood